lägenhet till salu

publicerat i Vardagsliv
Har varit ute i Herstaberg och hälsat på min käre far idag. Nu är jag hemma, har storstädat idag igen. Ja, jag gjorde det igår innan Ella skulle komma. Imorgon förstår ni, så ska det komma en kille och värdera min lägenhet. Ikväll får jag även eventuellt hem ny kyl och frys i rostfritt stål.
Hittade igår på blocket för 1200. Tyckte jag var billigt och bra. Hoppas de fungerar som de ska bara! Är lite jag ska göra i lägenheten innan jag säljer den också. Fixa nytt badrumsgolv, och fixa iordning köket lite, så är den säkert värd mycket mer än när jag köpte den.

Klockan fem ska jag på visning.
Kanske blir jag granne med mormor på Hagebygatan?

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

varför ska du flytta? :)

2010-05-11 @ 17:14:13
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/
Postat av: Paulina

jag säger detsamma, varför ska du flytta!???

2010-05-11 @ 18:00:20
Postat av: daniella

Vill du köpa min lägenhet då Paulina? Eller så kan du få hyra den i andra hand :)

2010-05-11 @ 18:07:54
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen