jävla surgubbe

publicerat i Vardagsliv
Hej hej!
Är nyligen hemkommen från jobbet. Eller nyligen och nyligen förresten.. Har duschat i en halvtimme och suttit och läst bloggar ett tag. Nu har jag klätt på mig, och faktiskt så har jag tagit på mig något annat än mjukisbyxor. Måste ju få användning för alla mina kläder som bara ligger.

Idag var det en kund som blev skitsur på mig för att jag tog för givet att han ville köpa en tändare för 10 kronor, istället för den dyrare som kostar 18. Jag kan ju säga som så att det endast är 1 person av ca 10 som hellre vill ha den för 10 kr, så jag slog in den för 10.
Han börjar sura och säga att jag inte ska döma folk och blabla. Jag sa att han inte behöver vara så sur, och då lackade han rejält. Han frågade efter min chefs namn, och sa att jag inte kommer bli kvar där på Pressbyrån länge.

Det är väl inget att hetsa upp sig för? Hoppas bara att min chef förstår mig ifall den där gubben ringer och säger att han har otrevlig personal.

Kommentarer
Postat av: alex

haha , oskar sitter o spelar som vanligt :P

2010-05-15 @ 22:51:36
URL: http://da

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen