inhandlat

publicerat i Vardagsliv
Jag har varit på Friskis i några timmar och spelat in musik till mitt nya pass. Jag tog från de gamla skivor jag hade här hemma, typ från 2005 och framåt. Väldigt bra musik om jag får säga det själv. Nostalgi på hög nivå!

Jag kunde inte låta bli att gå i lite affärer, och på H&M inhandlade jag nagellack. Isadoras nagellack kostar nu endast 39.50!! Helt underbart. Jag älskar Isadoras nagellack. Köpte 3 st. En transparent, en som heter Baby blue och en Power pink. HOT.


Igår tills idag så har Dennis sovit här hos mig. Det var ganska mysigt. Vi satt inne på chatroulette.com och chattade med runkande gubbar. Jag pratade också med en fransk kille som påstod att han var en professionell fotbollspelare. Så nu har jag camat med en kändis!

Nu har Dennis åkt hem, och jag sitter här. Ikväll klockan sju ska jag leda pass. Är inte alls speciellt sugen på det. Men om man ser det positivt så får jag träna av mig Pringles-röret jag glufsade i mig igår. Och allt jag glufsade i mig i förrgår också. Hur var det med det där att bara äta "en gång i veckan" nu igen? Hmm...

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Jag tog körkortet idag :)



2010-05-25 @ 19:55:00
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen