Handla aldrig på Coop Nära, Oxelbergen

publicerat i Vardagsliv
Usch, vilka bittra jäkla skruttkärringar det finns alltså!


Nu talar jag om dessa tanter som jobbar på Coop Nära här i Oxelbergen. Det finns verkligen inga otrevligare butiksbiträden än dessa 2 som jag har handlat av där!


Man får knappt ett hej när man ska handla, och ingen bra kundservice eller respons på sin egen trevlighet. Funderar starkt på att aldrig mer handla där. Fattar dom inte att när man jobbar i butik där man möter kunder vareviga dag så ska man vara TREVLIG OCH TILLMÖTESGÅENDE!! Herregud, vad irriterad jag blir..

På vägen hem därifrån sa jag till Oskar;
"till och med jag är fan trevligare än dem". Inte för att jag är otrevlig eller vill klanka ner på mig själv, men nu får det fan vara bra alltså. 

Jag var tvungen att panta burkar och köpa snus, och hade bråttom till mitt pass på Friskis, så vi gick dit. Annars hade jag aldrig gått dit frivilligt eller vad man ska säga. Sistahandsval! Så ska det ju inte kännas för en kund? Man ska vilja välja en butik i första hand för dess tillmötesgående och trevliga personal som älskar att expidiera kunder och tillfredställa dem.

Börja jobba instängda på ett kontor och var bittra för er själva, än att ta ut det på oss kunder. Vi har väl inte gjort er någonting, eller?


Nej, fy och skam för otrevlig personal säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

haha jag håller med dig. det finns verkligen folk som jobbar på fel ställen :)

2010-05-11 @ 08:50:36
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/
Postat av: sara

svar: jag kommer från lidköping. :)

2010-05-11 @ 14:02:42
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom är visst trevliga ! Pajjas

Svar: Nu kanske men inte för tre år sen.
Daniella Goretti

2013-07-07 @ 06:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen