egobilder

publicerat i Vardagsliv
Kom på nu att jag förde över massor bilder från min gamla sony eriksson-mobil, till datorn. Här är några av alla hundra bilder jag hade på mobilen. En hel mapp med bara bilder på mig själv. Ego?

Kan man tänka sig, ni såg ju bilden på min mage.. Det var väl för en sissodär 2 år sedan tror jag.. 3 kanske. Då tyckte jag att jag var tjock? Vad fan skulle jag tycka om mig själv då, om jag såg ut då som jag gör nu? Förstår ni hur psykat man kan vara i huvudet? Jag hade ju för fan början till magrutor! Haha.
Eller är det bara vinkeln som gör att det ser ut som det?

Kommentarer
Postat av: madde

alla bilder är skitsnygga! men jag älskar nummer fem! fintfint hår! o fina du!

2010-05-11 @ 20:58:44
Postat av: madde igen

mattias hade fullt upp så han kunde inte göra svart jobb tyvärr.. men han tackade att du frågade ändå.

2010-05-11 @ 21:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen