Då var man ledig idag

publicerat i Vardagsliv
Ledig idag igen. Inte för att jag var ledig igår, men i förrgår!

Det var en mäklare här igår som hette Magnus. Min lägenhet kommer läggas ut på hemnet i början av Juni, och på fredag ska vi prata med banken om att ta ett gemensamt lån och hur mycket vi får låna. Vi vill ju hemskt gärna ha den där lägenheten vi kollade på häromdagen. Nackdelen är ju att man måste betala 10 procent av hela summan sen, och dom pengarna har jag inte? Kanske när min lägenhet blir såld, men det är ju ett tag kvar tills dess.

Ännu ett dilemma..

Ska iallafall åka och titta på en ny spis. Det första folk tittar på i en lägenhet är tydligen spisen, och då kan jag ju inte säga att min är speciellt charmig. 500 kr har jag hittat en spis för. Det är väl överkomligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen