bilder från min iPhone

publicerat i Vardagsliv

Som ni förstår så jag skaffat mig en iPhone. Den är jättebra och jag är jättekär! Kommer väl tröttna snart och vilja skaffa något annat, men jag har bundit upp mig på 2 år, så än får jag inte tröttna.

Igår var jag med min kära mamma på Ingelsta, sen Herstaberg. Idag har jag jobbat och efter jobbet fikade jag med Ellie och Ture. Efter fikan var jag och Oskar på banken. Vi ska flytta till en tvåa på 77 kvadrat. Skönt med lite större utrymme måste jag säga. Så får jag slänga in Oskar i skrubben när han är olydig. Här springer man ju på varandra, och man kan ju inte ens skita utan att doften sprids i hela lägenheten. (skämt)

Kommentarer
Postat av: madde

vad fin din mamma var i mörkt hår! :) ja det var väl en fin bild på oss, det var ju i vintras när vi badade balja ;)

2010-05-26 @ 20:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen