Helgen är räddad!

publicerat i Vardagsliv
Eller ska vi säga halvåret? Tills nästa film kommer ut.

Har varit och tränat medel, och när jag kom hem så damp det ner ett paket från discshop.se. New Moon har äntligen kommit! Som jag har väntat! Nu vet ni vad jag ska göra idag iallafall.


Funderade på vilken bild jag skulle lägga ut. Det fick bli båda.

Men den här är ju finast. HAHA. Tittut!

Ha en bra fredag!
Ikväll blir det Kimstad och så ska jag äta chips. Dom godaste som finns. Från Lidl dessutom. Barbecue-chips och så finns det några med cheese-smak. Alltså det är helt sjukt. Det enda jag tänkte på när jag tränade var att jag skulle få äta de där goda chipsen ikväll. Sjukt??!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha! Jag vill också se. Har ju bara sett med kass kvalité. Är det typ O´lays chips? Dem är goda. Snygg du är !

2010-03-19 @ 17:00:54
URL: http://bebisinovember.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha aa så jä*la sjukt:P

2010-03-19 @ 17:46:24
Postat av: Nea

Twilight är så sjukt himla bra!

2010-03-21 @ 10:16:31
URL: http://linneasydvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen