filmerna har kommit

publicerat i Vardagsliv
Hej o hå!

Är hemkommen från jobbet. Det var en sån där lång och seg dag. Man bara längtade hem. Men jag fick mycket gjort iallafall som jag inte trodde jag skulle hinna. Då är man väl duktig?

Min jacka från H&M har kommit, så imorgon är det jag som traskar till stan och hämtar den. Hoppas bara den blir användbar snart. Snön håller ju på att smälta för fullt, och solen kommer fram mer och mer. SNART ÄR DET VÅR! Det minsta jag önskar nu är ännu en snöstorm, men det ska väl inte hända?

Filmerna har nu kommit som vi beställde i förrgår. Guva glad jag är. Bara bra filmer. Bl. a Bröderna lejonhjärta, Janne Långben the movie, GLEE, Taken, Titanic, Pearl Harbor..


Kommentarer
Postat av: Paulina

Bröderna lejonhjärta? :) du kollar väl inte utan mig hoppas jag!? ;)

2010-03-18 @ 20:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen