fett hår

publicerat i Vardagsliv
Känner mig äcklig!
Har inte duschat på flera dagar känns det som, men det kanske var igår? Håret vet jag iallafall att jag inte har tvättat sen klippningen i torsdags.. Har liksom inte haft behovet av att tvättat, förutom att det är flottigt, fett och äckligt.. Haha. En anledning att tvätta det kanske?
Känns ganska onödigt att tvätta det och torka ut håret när man ändå har keps på sig hela dagarna på jobbet. Bra resonemang?

Ikväll sker det iallafall! Ska ta en lång, varm och skön dusch och tvätta håret. Vill använda min i-curl också, men det är väl ingen idé ikväll. Inte imorgon heller, för då ska jag jobba och då blir det på med kepsen!

Några få timmar kvar tills mitt pass! Kommer jag komma ihåg alla rörelser? Känns tveksamt!

Ha det bra! Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Till apelgatan, precis vid hagaskolan:)

2010-03-08 @ 15:00:52
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen