7 mars, 10

publicerat i Vardagsliv
Då var det söndag!
En hel vecka sedan vi kom hem från underbara Thailand. Fan vad jag saknar det! Funderar på att åka igen nästa år, i januari. Måste ju spara en hel del, så ska tänka på det lite mer så får vi se vad som sker.

Igår var vi ju på Ikea som sagt. Hittade faktiskt inte så mycket. Fick iallafall med mig påslakan och örngott, ett stort doftljus och 3 st små. Var det något mer därifrån?

På vägen hem sen så åkte vi till Netonnets lagershop utanför Linköping. Där hittade vi grejer kan jag lova!
Jag köpte äntligen den där lock/plattången som jag velat ha jättelänge, och Oskar köpte hemmabiosystem. Han har nämligen köpt en ny tv, så vi har flyttat in den gamla till sovrummet. Fick även med en nästrimmer och en mixer eller vad det heter, så man kan göra smoothies. Guva gott det ska bli!

Idag hela dagen väntar jobb. Börjar kvart i tio, och kör till kvart över sex. Efter det (om jag orkar) ska jag köra passet klockan 19.


Kommentarer
Postat av: sara

Ska du ha näs trimmern när du gör smoothie`s??ha ha ha/kram

2010-03-07 @ 11:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen