4 mars, 10

publicerat i Vardagsliv
Halloj!

Då har man pysslat med kakeldekor. Ska nog bara ha ena väggen som jag har gjort, som ni ser på bilden. Blir nog för mycket att ha i hela badrummet, när golvet ska dit som är rött med.



Var på stan igår, och köpte lite röda handdukar. Fick ju av mamma när jag fyllde år, men det var bara små. Fick med mig en pall/förvaring till hallen också från Chilli.



Och sist men inte minst - Så här såg man ut imorse klockan 5.

Lite mosig och trött. Gick och la mig vid sju igår igen. För mig är ju klockan 1 på natten vid 7, så kroppen har ju inte riktigt ställt om sig än.

Imorgon ska Oskar och jag klippa oss. Har inte klippt mig på över ett år, så får se om jag behöver raka av mig allt. Om Johanna inte har något bättre förslag så vill jag nog bara toppa och klippa upp håret.

Kommentarer
Postat av: mamma

fint men varför har du satt dit det där när du ska kakla om,det skulle du väl ha i köket väl,hoppas att ni vart fina i håret,puss

2010-03-04 @ 20:29:44
Postat av: Daniella

Mamma, har inte du förstått efter allt prat att det är golvet jag ska kakla om?

2010-03-05 @ 06:43:55
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: mamma

ha ha..kom på det sen...lite trög är jag

2010-03-05 @ 07:42:00
Postat av: Troyhelen

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-10-14 @ 11:06:41
URL: http://troyhelen.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen