27 mars, 10

publicerat i Vardagsliv
Jag har gjort det, än en gång. Var på maxi idag och traskade in på H&M. Kom ut med 3 plagg och 2 paket örhängen.
Jag vet, jag har nåt sjukligt beteende när det gäller shopping, borde egentligen gå någon slags terapi om det finns.



Det känns liksom skönt och bra när man har handlat nåt. Man känner sig nöjd och glad. Frågan är bara när jag ska få användning av alla kläder jag har. När jag kommer hem från jobbet är ju tex detta jag köpt inget jag slänger på mig kl halv tio på kvällen. Men, men. Det ordnar sig. Ska iallafall inte klaga på att jag inte har något att ta på mig.

Gårdagen spenderades ute i Herstaberg hos familjen. Mys.
Idag har vi varit på musikbörsen och köpt en gitarr till Dennis, sen åkte jag hem. Har nu duschat och ska fixa mig och käka inför dagens jobb. Börjar kl fyra och slutar nio.

Imorgon är jag ledig, och då händer det en rolig grej. Kan inte berätta vad än, det blir en överraskning! Spännande va?

Kommentarer
Postat av: madde

jättespännande =)=)=)

2010-03-27 @ 19:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen