16 mars, 10

publicerat i Vardagsliv
Skönt med sovmorgon! Inte för att jag har sovit så värst länge, men ett par timmar längre än när jag måste upp till jobbet.

Ska jobba idag med, men idag börjar jag jobbet klockan 14, o imorgon är jag ledig.

Idag hade jag faktiskt tänkt att ta en LÅNG jäkla promenad med Milton. Vi har ju börjat gå långpromenader en gång om dagen nu, men nu ska jag gå ännu längre. Den rundan jag tog i somras när jag var ute och gick kanske? Vi får se. Ska äta frulle och lite sånt först.


Kommentarer
Postat av: Kia

är det milton på bilden? :D

2010-03-16 @ 22:14:57
URL: http://kiiaw.blogg.se/
Postat av: mamma

vad söt han är millebus

2010-03-17 @ 07:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen