12 mars, 10

publicerat i Vardagsliv
Är helt slut efter denna arbetsdag! Känner mig utbränd. Har jobbat 2 dagar i rad. Nej, bara skoja. Det är faktiskt skönt att hålla igång. Så får man verkligen känna på hur skönt det är att vara ledig när man har jobbat flera dagar i sträck. Jag jobbar dag imorgon med, sedan är jag ledig på söndag. Sen blir det jobb igen. Jag gillart!

Oskar och jag har tittat på en liten chihuahua till. En tik. Så nu blir det att starta en liten kennel. Varsågod att tinga en valp redan nu!
Haha, nej. Jag bara skoja om detta också. Kenneln alltså. Tror jag iallafall? Ska ev. köpa en black and tan-färgad tik. Jättefin!

Ha en trevlig helg och kväll då! Är ju melodifestivalen imorgon - får inte missas!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Holy Kirch

oooh, mysigt med en till bebis :D

2010-03-13 @ 17:50:55
URL: http://holykirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen