vad fan heter det?!

publicerat i Vardagsliv
Idag är det min andra lediga dag. Det är faktiskt riktigt skönt att vara ledig. Känner mig utarbetat på något vis, fattar inte varför, för så mycket jobbar jag ju inte. Imorgon ska jag iallafall jobba igen. Då blir det kvällspasset. På fredag jobbar jag dag, och så jobbar jag kväll på lördag. Veckan efter det lär det nog bli jobbigt, för Diana är bortrest, så jag ska jobba 4 dagar i rad. Låter kanske inte så jobbigt, men det är det.

Igår var Ella här. Vi kollade på sex and the city och käkade mat. Till efterrätt blev det pannkakor och såna här andra som man steker i ett järn, som ser ut typ som en blomma. Vad fan heter det?! Blir galen när jag inte kommer på vad någonting heter. Det är iallafall sån där god som man har sylt och grädde på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Våfflor heter det :)

2010-06-09 @ 11:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen