morgonstund..

publicerat i Vardagsliv
..Har guld i mun.

Här är man uppe rätt så tidigt. Gick upp ännu tidigare, för vi har varit i Kimstad under natten. Kom hem för en liten stund sedan.

Om några timmar ska jag jobba. Då är det skönt att ha varit vaken i några timmar. Liksom haft tid på sig att fixa iordning sig och vakna till. Tänk om jag skulle tänka så de dagar jag börjar kvart i sju. Då skulle jag behöva gå upp klockan tre och det känns ju inte så lockande, om man säger så.

Jag hoppas att denna jobbdag blir lätt som en plätt. (varför blir det "bit av en kaka" om man översätter från engelska?). För sen är jag ledig till och med söndag. SKÖÖÖNT!

Midsommar ska firas med familj och vänner i Varamon. Trevligt!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: jjoseeefiin

sv: hur ser din lördag ut?

2010-06-26 @ 18:06:13
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen