idioter finns i varje port

publicerat i Vardagsliv


Fan, jag är jävligt förbannad just nu.

Var ute med Stella och Milton nyss, med Stella i koppel och Milton lös. Då kommer det fram en gubbjävel och säger att jag inte får rasta hundarna här, och att hunden inte får gå lös för att det finns fåglar. Jag sa inte så mycket, lät lite dryg och så bara.

När jag kom in tog jag minsann reda på hur det egentligen ligger till med lagarna. Jag skrev sedan en lapp och har nu satt upp den på portdörren. Jävla idiot!

Men det är lite så att jag inte vågar stå för mina handlingar.. tänk om han kommer och knackar på dörren? Eller om jag möter honom där ute? Jag är rädd!

Kommentarer
Postat av: mamma

det jag vet är att man får rasta hundarna där men du måste ha dom kopplade i tätbebyggt område

2010-06-23 @ 07:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen