happy

publicerat i Vardagsliv
Vad härligt att jag inte är ensam om mina tankar om "grindgubben". Fick en kommentar från en tjej i samma hus. Hur liten är världen egentligen?

Jag har jobbat 4 dagar i rad, och jag känner mig utbränd. Hur lat är jag inte egentligen? Eller så är det så att det faktiskt är jobbigt att jobba 4 dagar i rad. Iallafall på mitt jobb.




Jag är så glad just nu! Dels för att jag är ledig idag. Så skönt! Och för att Eclipse snart har premiär, och för att jag har spelat in hela låtlistan till hösterminen. Nu är det bara att börja träna och hitta rörelser. Och så är jag fortfarande lite glad över att jag orkade springa utan att stanna igår. Jag kom ju in i "andra andningen".

Kommentarer
Postat av: madde

vad roligt att jobba 4 dar i rad... jag jobbar 7-10 dagar i rad på mitt schema ;)

2010-06-18 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen