barnaminnen

publicerat i Vardagsliv




När jag var liten ville jag alltid klä ut mig till Pippi Långstrump. Visst var det så mamma, att jag även ville gå så till min dagmamma? Eller har jag fått det om bakfoten tro.

Varför klipper alltid föräldrarna lugg på sina barn? Det har jag också undrat länge.
När jag får barn tänker jag iallafall inte klippa någon ful lugg på den. Och hur mycket den än tjatar så tänker jag absolut inte låta ungen klippa sig kort. Om det blir en tjej då naturligtvis.

När jag var 8 år hade jag jättelångt fint hår, men jag ville ha en Robyn-frisyr, så jag tjatade på mamma och till slut fick jag som jag ville. Att du kunde låta mig mamma! Mitt långa fina hår :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gu så söt :D

2010-06-22 @ 09:57:31
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: mamma

du var en tjej som var väldigt bestämd när du var liten så vad skulle man göra när du tjatade om klippning...ha ha

2010-06-23 @ 07:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen