jävla lantisar

publicerat i Vardagsliv
Oskar och jag har varit och handlat. Vi var på City Gross, där har dom bäst kött. Inte för att vi äter kött så ofta, men ändå. Större butik än Willys som jag annars handlar på.

Vi fyndade ett par varsina foppa-tofflor också. Dom kostade bara 39 kr styck. Rena fyndet va? Haha. Åkte hem och plockade upp varorna, och efter det åkte vi till Herstaberg och hämtade hundarna. Vi hade foppisarna på oss. Det roliga var att vi såg ut som två jävla lantisar när vi gick där i våra skrik-färgade foppa-tofflor. Mina är inte bara oranga, de är SKRIK/VÄLDIGT oranga. Herregud. Men dom är sköna. Det är det som är fotsaken (huvudsaken).

Just det, vi åkte ju till Maxi också. Jag hade länge tänkt på att köpa Loreals shampoo och balsam. Nu var det ju ett ypperligt tillfälle, så jag slog till på det också! Har hört att det ska vara så bra, så värt att testa! Återkommer om resultat om några veckor då!

'

Ni kommer väl på våran lilla inflyttningsfest förresten? I början av augusti någon gång.

Kommentarer
Postat av: jane

Ska stanna i morgon när jag ska på 18-års Fest och köpa ett par Foppa. Dom är kanon. Har två par innan som jag har i jobbet. Kan inte ha andra nu när jag vant mig vid dom.

2010-07-23 @ 18:04:50
Postat av: jane

Ska stanna i morgon när jag ska på 18-års Fest och köpa ett par Foppa. Dom är kanon. Har två par innan som jag har i jobbet. Kan inte ha andra nu när jag vant mig vid dom.

2010-07-23 @ 18:07:01
Postat av: R

39 kr/paret kanske?

2010-07-24 @ 08:20:04
Postat av: Daniella

nae dom kosta såklart 39 kr för en toffla

2010-07-24 @ 08:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen