allergisk eller förkyld?

publicerat i Vardagsliv
Jag är förkyld eller allergisk så jag hade egentligen inte ens tänkt att träna idag, men Ellie fick med mig. TACK för det! Det var mycket behövligt kan jag lova. Är mycket lat dessa dagar. Men idag kunde jag ju faktiskt skylla på förkylningen..

Häromdagen var vi och badade. Hur skönt som helst! I vilket fall som helst så slog jag i knät så i innihelvete, tydligen. Kände ingenting den dagen, men dagen efter kunde jag inte ens böja benet. Det var igår, så då kunde jag inte leda pass. Nu vet ni det!

Idag har jag ju varit ledig. Tack o lov för det! Behövde det kände jag. Jag träffade Amanda på stan och hennes lilla tjej, sen bar det av hem till mig en sväng.

TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen