tränat!

publicerat i Vardagsliv
Vad skönt det var att träna av sig alla chips jag åt igår! Kör imorgon igen, antingen 11 eller 17. Får se!

Jag gick ju på gymmet innan. Körde en uppvärmningsmaskin som fokuserar på benen i 10 minuter.. sen vilade jag en jäkla lång stund, sen körde jag lite i roddmaskinen.. sen var min tid på gymmet slut, tyckte jag. Stod i en jäkla lång kö för att få en biljett till 11-passet.

Plötsligt,
någon tog mig på rumpan!
Hoppsan, vem kunde det vara om inte Ellie! Haha. Jag blev lite förvånad, men när jag såg att det var Ellie så var det ju lugna puckar. Hon får grabba mitt ass så mycket hon vill :)

Nu ska jag äta lite och fixa iordning mig. Sedan bär det av till Pressbyrån för att jobba klockan fyra till nio.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen