med Ellie

publicerat i Vardagsliv
Har varit hos och med Ellie i några timmar. Jag kom dit och hon bjöd på en liten show..
Nejvars, hon bytte bara om.



Tog med mig Milton också. Äntligen en riktig promenad för honom. Han försökte inte heller gå hem när vi var ute, men det kanske var för att vi inte var så nära huset att han visste vart vi skulle.
Ellie skulle göra några ärenden, så då fick han ännu en promenad.

Igår kom jag på att jag har 6 gånger kvar på mitt solkort som jag köpte för ett år sedan. Ganska onödigt att ha det kvar då jag ändå aldrig solar (och jag ska ju snart utomlands), så Ellie köpte det. Ska ta och köpa mig ett par nya leggings för de pengarna. Mina har det gått hål i. De är ganska utnötta kan man säga. Är ju typ det enda jag använder nuförtiden, när man inte längre kan ha snygga jeans.

Jag har tagit fram köttfärs ur frysen. Ska vänta på att det tinas upp, sen blire nog tacos eller köttfärssås till middag. Gott! Kör nog på tacos, en riktig höjdare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen