jag, butikschef?

publicerat i Vardagsliv
Inte för att jag ska hoppas för mycket, och jag tror inte heller jag har kunskaperna och erfarenheten, men jag har sökt butikschefsjobb! Tro det eller ej. Man måste väl inte gå utbildning för det, eller måste man? Jag tror man kan lära sig vartefter, och tar/får man inga chanser någon gång så kan man ju inte heller utvecklas. Där har jag rätt iallafall :)

Linnea har varit här idag. Det var mysigt. Vincent var lite gnällig, men vem är inte det. Hehe..
Jag funderar även på att pulsa i snön till Friskis till klockan halv sex, men frågan är ju det. Ska jag? Det snöar ju som tusan ute. Tror inte jag får upp dörren heller för all snö.

Ska ta mig en funderare, så får vi se senare!

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen