hmm

publicerat i Vardagsliv


Sitter med Milton i soffan. Jag måste ta mig till polisen idag och göra ett nytt pass. Mitt går nämligen ut om ett halvår och nu är det ganska bråttom eftersom jag ska ut och resa om några veckor.. Försöker få mamma att följa med för jag är fortfarande en liten bebis som inte klarar det själv.

Mamma, jag har fixat din födelsedagspresent och jag vet att du kommer bli jätteglad! Längtar tills du ska öppna den. Just det, pappa är med på den också.. det får vi ju inte glömma!

På tal om det så måste jag hitta någon födelsedagspresent till Oskar. Jag har liksom slut på fantasi nu. Köpte det jag kunde komma på till honom i julklapp, och nu är det tomt i skallen. Vad ska jag köpa? Nu vet du Oskar att du inte får läsa kommentarerna ifall det kommer in något tips, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen