avfärgning och hårfärgning

publicerat i Vardagsliv

Sitter nu med en avfärgning i håret. Sen blir det en intensiv-röd färg! Nog ska det bli rött nu, annars vet jag inte vad jag tar mig till. Sliter nog av mig håret om det inte åker av av sig själv nu när jag färgar så mycket.

När vi var och handlade färgen på City Gross förut, kunde jag knappt stå emot att köpa mig något gott. Marabou Sensation-chokladen ska vi inte tala om. Jag tog mitt förnuft till fånga och gick därifrån utan nåt "gott". Känner mig ganska stark nu. Hoppas jag får fler såna här kickar eller vad man ska säga.

Beach 2010 va?



Eller ska vi säga beach 2006? haha


Kommentarer
Postat av: madde

gud så mager du var! den där bilden ska jag skriva ut o sätta på mitt kylskåp så kommer jag aldrig mer vilja äta någonting! haha.

2010-01-15 @ 17:26:40
URL: http://madyliine.blogg.se/
Postat av: mamma

jag hoppas verkligen inte du vill se ut som du gjorde då

2010-01-18 @ 08:21:01
Postat av: Anonym

ja, sådär ser du ju inte ut nu ijallafall

2010-01-20 @ 21:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen