9 jan, 10

publicerat i Vardagsliv
Hallu,
är i herstaberg idag. Igår blev det kalas för Lasse. Det var mycket folk som kom, och jag, Milton och Oskar begav oss nog hem när det började ta fart. Jag skulle ju upp och jobba idag, så jag var i säng ganska tidigt. Fick en liten skön sovmorgon också. Har börjat få ont i halsen. Fasen asså.. jag som på måndag ska ha mitt nya pass för första gången. Så är jag sjuk.. för jag antar att jag inte blir helt återställd tills dess. I värsta fall får jag fråga någon annan ifall den kan ställa upp, för jag tycker inte jag ska träna när jag är sjuk, och det är ju inte roligt för de andra om jag bara ska köra på halvfart.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: madde

hoppas du blir frisk!!! linda har också fixat friskisbiljett o vill gå på ditt pass :)

2010-01-10 @ 11:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen