8 jan, 10

publicerat i Vardagsliv
Morsning korsning!

Man kan ju fundera på varför jag är uppe såhär dags på lediga dagen, men vi har precis varit och sjungit för Lasse som fyller 50 år. När vi blev väckta sa jag till mig själv att jag skulle lägga mig igen efteråt, men nu är jag inte speciellt sugen på att lägga mig igen.

Ska nog hoppa in i duschen och tvätta mitt flottiga hår, och göra mig lite fin.
Somnar kanske gott ikväll med. Ska ju upp och jobba imorgon igen. Då börjar jag ju iofs kvart i tio, så lite sovmorgon får jag trots allt.

Vad tycks om min nya design då? Jag tycker den är jättefin. Mycket roligare att blogga när man har en fin blogg.


Kan inte låta bli att lägga in denna underbara bild än en gång, haha. Garvar varje gång jag ser den.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahaha, vilken rolig bild! Jag skrattar fortfarande...! :P

2010-01-08 @ 20:58:15
URL: http://themiiuua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen