6 jan, 10

publicerat i Vardagsliv
Helloo..
Vad ska man säga om denna dag? Imorgon när jag ska ta mig till jobbet är väl vägarna igensnöade. Kanske ligger 2 meter snö på marken. Kändes lite så nyss när vi gick ut med Milton. Vill inte ha snö! Jag vill ha värme, sommar och vår. Inte nån jäkla kyla.
Men snart åker jag ju till varmare breddgrader så jag har iallafall något att se fram emot. Plus min födelsedag!

Idag har jag inte gjort någonting. Har tittat på Avatar i dålig kvalitè, och imorse klockan 11 repeterade jag mitt pass. Ellie, Gullevi, pappa och Linda var med. Dock gick pappa in i gymmet efter ett tag. Det där med jympa är ingenting för honom har vi nu konstaterat. Det går inte så bra att jympa utan koordination. Då blir det varken jobbigt eller roligt. Inte sant?



Måste bli bättre på att ta bilder under dagen som jag kan lägga upp. Bara jag får min systemkamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen