26 jan, 10

publicerat i Vardagsliv
Har inte så mycket att skriva om just nu, känner jag.

Även fast detta kanske inte är mycket till sovmorgon, så känns det faktiskt att det är 3 timmars mer sömn än vanligt. Väldigt skönt måste jag säga.
Men man kan ju inte sova bort hela livet heller..

Idag ska jag jobba! Jag börjar klockan 2 så det är några timmar kvar. Milton har precis varit ute och kissat och bajsat. På morgonarna så har jag inget koppel på honom, och då går han in i buskarna som är precis utanför. Det är skönt för då slipper jag ta upp skiten som jag nästan får kväljningar av, haha.


http://www.dan.se/wp-content/uploads/2008/11/bajs.jpg

Kommentarer
Postat av: madde

jag kommer sova bort mitt liv =) men imorgon då... jag går i skolan till kl 11 så jag kan komma till dig efter det`? sen börjar jag vid 4 igen så jag har väl med mej matlåda eller om vi lagar mat ihop =) pusssiis

2010-01-26 @ 13:43:30
Postat av: mamma

fy faan vad äckligt daniella

2010-01-27 @ 08:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen