20 jan, 10

publicerat i Vardagsliv
God morgon på er!

Igår var nog den roligaste dagen jag jobbade på länge. Jag vet inte varför, men det var bara KUL! Idag hoppas jag på att jag känner likadant. Jag jobbar långdag idag. 12-21.. sen ska jag upp tidigt imorgonbitti och jobba igen. Sen är jag ledig en dag, sen jobbar jag kväll på lördag igen. Sen ledig söndag, sen jobba. Så håller det på. Men man får ju en liten slant så man kan betala räkningarna iallafall.. Det är huvudsaken!

Jag är nästan helt frisk nu.
Vaknade dock imorse av att jag var liksom hes. Inte för att jag har skrikit särskligt mycket, så jag vet inte vart det kommer ifrån.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag väntar jämt på uppdatering :D

2010-01-20 @ 12:01:48
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: Emma

Den är från topshop :)

2010-01-20 @ 21:44:49
URL: http://emmsipemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen