18 jan, 10

publicerat i Vardagsliv
Hej allesammans!

FAN vad kul det var att köra mitt pass idag! En rejält bra start nu på terminen tycker jag. Det var så roligt. Lite luddigt i början där tyckte jag.. men annars gick det kanon. Är stolt över mig själv.

Har jobbat dag idag. Skönt nu när folk har börjat jobba igen nu efter jul. Det börjar bli normalt på jobbet med folk och rutiner och allt det där. Så det känns bra.
Vad känns bra mer då?
Jo att jag börjar klockan 14 imorgon. Det betyder att jag får sovmorgon, det gillar jag.

Snart har jag ju kalas också. Vilka kommer? Det är också lite luddigt, några har svarat, andra inte. Skriv gärna eller skicka ett sms till mig så jag vet :)

Ska se på hela Glee-säsongen hade jag tänkt. 13 avsnitt..
nice!

Kommentarer
Postat av: Emma

Passet va riktigt roligt :)

2010-01-18 @ 23:26:24
URL: http://emmsipemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen