12 jan, 10

publicerat i Vardagsliv
ÅÅÅH vad jobbigt det är att vara snorig och täppt i näsan! Jag vet att jag överkonsumerar nässpray, och det är absolut inte bra. Fräter ju upp hela näsan och hjärnan, men vad ska man göra?
Jag kan verkligen inte sova med öppen mun bara för att jag inte kan andas genom näsan för den är igentäppt med snor. Då tar jag hellre nässpray så jag jag fri sen. Ett tag iallafall. Vaknar ett antal gånger under natten av att näsan är täppt.. väldigt jobbigt!

Är fortfarande deprimerad över att jag inte kunde köra mitt pass igår. Och jag vill testa alla nya pass som har börjat nu! Blir frustrerad.. Men först måste jag bli frisk.

Om 3 timmar ska jag tvätta.
Vad ska man hitta på fram tills dess tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen