10 jan, 10

publicerat i Vardagsliv
Fan för att vara förkyld. Frågan är om jag kan köra mitt pass imorgon. Premiär och allt. Jag hoppas att jag känner mig bättre tills imorgon. Som jag känner mig nu så kommer jag köra, fast det tar emot, men vad gör man? Det är ju skitkul! Alla är ju säkert också förväntansfulla inför den nya terminen och alla nya pass. Jag med! Hoppas motionärerna gillar det.

Ska väl gå och lägga mig snart. Kanske inte tjänar någonting till.. kommer säkert ligga sömnlös ett tag som ofta. Jag måste nog sluta tänka att jag MÅSTE gå och lägga mig. För då tvingar jag mig själv att försöka sova när jag inte är trött.


Älskar min familj oerhört mycket, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen