1 jan, 10

publicerat i Vardagsliv
Gott nytt år mina vänner!
Hoppas ni hade en mycket trevlig kväll igår. Det hade jag. Det blev inte så mycket dricka, men ett glas vin och några bärs fick jag i mig. Det blev plankstek när vi kom, sen gick timmarna och vips så kom tolvslaget. Då frös jag nästan arslet av mig, men det var det värt, för det smälldes mycket fina raketer här ute i Herstaberg.

Mamma ingav ett löfte. Säger man så? Hon skulle sluta röka vid tolvslaget. Vad är inte det första hon gör när hon vaknar idag? Mmm.. Väldigt dåligt. Vi hade slängt hennes rökredskap. Haha, nu låter det som hon röker något annat, men nu menar jag hennes rulltobak och rullapparat m.m.. Men det hade hon letat upp i papperskorgen. Nu är hon på jobbet så jag har faktiskt slängt hennes skit en gång till, en gång för alla. Ett löfte är ju ett löfte, eller hur?

Jag själv har ju också ett löfte nu. Ska bara äta godis, chips m.m en gång i veckan om jag nu måste äta det över huvud taget. Om jag inte har något löfte så går jag och småäter sånt hela tiden, och det sätter sig ju som sagt på mage och armar på mig. Men nu ska det bort!

God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah den va bra

2010-01-02 @ 14:53:20
Postat av: Linnea

Saknar dig. Gott nytt år :)

2010-01-03 @ 00:11:57
URL: http://bebisinovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen