4 feb, 10

publicerat i Vardagsliv
Jaha ja, då var det den fjärde februari. En ynka dag kvar. Sen blir jag äldre!

Idag jobbar jag kväll. Jag börjar klockan två och jobbar till nio. Imorgon jobbar jag dag. Så det blir att hetsa hem sen till sängen för att få sova några timmar iallafall, sen ska jag upp halv sex. Inte kul! Lär ju vara skittrött på kvällen när festen äger rum..
Ska bli så kul!
Familjen kommer hit innan, så imorgon efter jobbet ska jag köpa en tårta tror jag. Eller något annat jag kan bjuda på.

HA EN BRA DAG! Igår var det ingen som kom på kaffe. Dåligt av er!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Grattis!

2010-02-05 @ 09:07:43
Postat av: alex

du blir äldre varje dag :D

2010-02-05 @ 10:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen