20 feb, 10

publicerat i Vardagsliv
Hallå Sverige!

Förstår att ni längtar efter mina inlägg, men ni förstår.. jag har inte riktigt tid.
Ligger nämligen och solar och latar mig varje dag i SOLEN som jag har förstått att ni inte har någon. Jag är inte ett dugg avundsjuk.

Men om en vecka kommer den dagen då vi ska åka härifrån igen. Tillbaka till snön, kylan och eländet.
Mest av allt längtar jag iallafall till lilla bäbisen Milton och familjen. Har köpt massa fint till er.

Än så länge har jag köpt keps och en prydnad till Dennis, keps, tröja och plånbok till Alex, en snoppaskopp till mamma, och en flaska Gin till pappa. Till mig själv har jag hittat 2 plånböcker, en väska, en hatt, 3 adidas-tröjor, 2 prydnadselefanter.. Mer lär det bli!

Har gjort massa videoklipp som ni ska få se sen när jag kommer hem. Det tar 20 minuter att ladda upp 1 på youtube, så ni får nöja er med ett videoklipp. Bilder tar också lång tid att ladda upp, så det blir inte heller många.

Imorgon ska vi åka till Phi Phi Island. Ska åka en båt och sola ute på havet där det bränner, och snorkla. Låter underbart va?

Nu kommer det lite bilder.


jaja, en strandad val typ. Men det var iallafall lite fina bilder :) Tar ju som sagt ett år att lägga upp en bild, så ni får nöja er. Ska försöka få in ett videoklipp också innan internet-tiden tar slut.


 

Nu kommer jag nog inte blogga mer förrän jag kommer hem igen. Kanske att jag kan släpa mig in från solen och skriva några rader ;)

 

Hoppas allt är bra där hemma, snart ses vi!
Saknar er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe

2010-02-20 @ 17:09:41
Postat av: madde

ooooh så underbart! jag vill med vara där!!!!

2010-02-20 @ 17:56:31
Postat av: Linnea

Ååååååhhh!! Duuuu, jag har lite dåligt samvete. Jag tänkte på att jag skulle gratta dig i en vecka innan du fyllde och sedan när det var din födelsedag tänkte jag att jag skulle höra av mig lite senare på dagen. Och jag GLÖMDE!!! :( Sen dagen efter när jag kom på det fick jag ångest och tänkte att jag skulle åka in någon dag och överraska dig men fick aldrig tid. Sen tänkte jag att du kanske var ledsen och trodde att jag inte bryr mig om din födelsedag. Sen har jag bara gått här hemma och funderat på vad jag ska göra för att gottgöra mitt misstag. Jag kan liksom inte komma på något annat än att säga FÖRLÅT mig :( Och grattis i efterskott. Jag hoppas att du har det jättebra i Thailandet och inte är allt för ledsen över att din vän Linnea inte sagt grattis ännu. När du kommer hem ska jag komma och hälsa på dig iallafall :) Tills dess får du och Oskar ha det så superbra och njuta lite åt mig också. Jag kommer känna mig som ett lik bredvid dig sen. Haha. Massor med kärlek och pussar från lilla Linnea och pojkarna.

2010-02-20 @ 20:32:05
Postat av: mamma

ja vill okså vara där ju

2010-02-20 @ 21:35:23
Postat av: sara

ser alldeles alldeles underbart ut....har du sms:at till mormor något då? Är hon långt från Er?

Ha det jätteskönt/kram

2010-02-20 @ 21:35:32
Postat av: Emma

önskar att jag också kunde vara där med er och ha kul!!!



fick sms utav pappa i morse där han skrev att han satt vid poolen och drack tequila sunrise och att det var 35c.. inte alla avundsjuk =)



ha det superbra i värmen.

kram emma

2010-02-22 @ 23:58:45
URL: http://www.emmajohanna.blogg.no
Postat av: helena

hoppas ni har det bra

2010-02-25 @ 14:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen