2 feb, 10

publicerat i Vardagsliv
Sitter här på Oskars jobb och räknar ner dagarna till fredag. Jag ska köpa ballonger, serpentiner, snacks och lite sånt tills dess också. Så ni rackare har något att tugga på. Fast det är nog mest jag som kommer hänga vid chipsskålarna kan jag tro.

Idag är jag ledig och det var tänkt att jag kanske skulle gymma med Ellie imorse, men jag sov hellre ut idag. Man passar ju på när man väl är ledig.


snygga jag. rödluvan!


millepille är med också!


Funderar på att lägga i en röd färg igen innan fredag. Nu känns det lite matt och urtvättat, plus att jag har en liten utväxt. Konstigt att man alltid får världens utväxt, men på längden syns det ingenting. Tycker jag har haft den här längden på håret hur länge som helst nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen