10 feb, 10

publicerat i Vardagsliv
Då var man hemma efter en LÅNG tripp till polishuset och stan.
Vaknade halv nio, och tog spårvagnen upp till Norrtull för att hämta mitt nya pass. Denna gång hade jag med mig mitt gamla. Sedan blev det en lång sväng på stan. 3 timmar! Herregud. Kunde ju tro att vi shoppade upp hela stan, men icke. Det blev lite. Var ju tvungen att köpa balsam, shampoo, showergel och handkräm till resan, och även en väska som jag kan ha som handbagage. Eller var det bara ett knep att få ännu en väska i min samling, tro?

Tröjan jag köpte var inte planerat. Den var ett s.k impulsköp. Köpte en för pengar jag inte ens har. Lånar av Oskar. Har trots allt sparat pengar på mitt sparkonto, så jag ska snart föra över till honom igen. Fick med mig en fin bustier-bh också. Den var ju inte heller planerad.
Så det kan bli hörrni!



Nu måste jag bara vila! Herregud alltså så ont jag har i fötterna. Inte nog med att jag står upp 8 timmar på jobbet, så måste jag stå och gå på stan också. Nästa gång hyr jag en rullstol.

Kommentarer
Postat av: madde

åååh den där behån är så himlans snygg!! måste med ta en sväng på stan snart!

2010-02-10 @ 21:38:57
Postat av: Brageingebjorg

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-04-13 @ 14:00:22
URL: http://brageingebjorg.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen