shoppingångest!

publicerat i Vardagsliv
Jag har lite ångest nu.. (förlåt till mig själv), men jag kunde inte hejda mig själv.

Jag och Oskar har precis varit på stan. Oskar skulle bara hämta ut ett paket, och det slutade med massa påsar med hem.

Jag har köpt en almanacka/kalender för 2011, och massa snygga smycken från Glitter.
BTW, förut gillade jag inte alls glitters smycken, men nu måste jag erkänna att de har mycket snyggt! Jag gillar gina tricots smycken, men glitters är mycket billigare om man ska jämföra priser. Så glitter ger jag tummen upp för idag!


Fjäderörhängen, blomring, döskalleörhängen och fjäderhalsband.

Kommentarer
Postat av: mamma

jag har tittat på dom där fjäderörhängena okså,dom är jättefina

2010-12-06 @ 19:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen