pressure

publicerat i Vardagsliv
Usch, jag hade en hemsk dröm inatt..

Jag har ju inte ens börjat på vårens medelpass. Ingen musik, inga rörelser, ingenting! Jag drömde att jag hade samlat ihop massa låtar men inga rörelser, så jag fick bara improvisera, och det gick inget bra. Jag bara yrade runt där och kunde ingenting. Jag frågade alla ifall jag skulle köra mitt gamla pass istället, men de orkade inte vänta, så alla gick. Kul!

Jag har haft så mycket med jobb och skit den här terminen, så jag har inte haft tid eller ens lust att börja på ett nytt pass. Jag funderar på att ta mitt allra första pass och byta ut några låtar och köra det istället? Eller är det fel? Hinner man inte, så hinner man inte..

Idag ska jag iallafall gå och se Harry Potters senaste på bio med lillebrorsan. Ska bli himlans trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen