Julmys

publicerat i Vardagsliv
Jag har varit på julmys på Friskis ikväll. Det var för alla funktionärer.. Värdar, ledare m.m. Först kom ett vackert luciatåg. (blev rörd och fick tårar i ögonen för att det var så fint). Sen blev det jympa med enbart jullåtar. Mycket uppskattat! Jätteroligt! Jag har inte tränat på ca en månad, så det var hårt! Klockan åtta var jag tvungen att kila iväg. Det var ju Top Model då. Nu sitter jag och kollar på Svenska Hollywoodfruar. Bästa på hela veckan nu när GA har slutat. En sak jag hatar med att skriva från mobilen är att man inte kan göra radbrytning. All text kommer tillsammans, och hur kul är det att läsa det så? Inget kul kan jag tänka mig. Blogg.se borde komma ut med en App till iphone så man kan blogga ordentligt från mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen