helgen är här.

publicerat i Vardagsliv


Hej alla gummor!
(och gubbar också kanske, vad vet jag)

Jag är hemma från jobbet nu - och det är fredag! Jag är glad! HEHE.

Imorgon ska jag och Oskar till Herstaberg. Mormor är där och bjuder på kalkon (? det var kalkon va). Ska bli gott iallafall, och det är alltid trevligt att spendera tid där ute med familjen. Jag ska ta med mitt spel också som jag köpte för några dagar sen. Vill spela med mamma och pappa. Spelet heter Med andra ord för er som missade det sist jag berättade om det.

På kvällen, imorgon då, så ska vi vidare ut till Kimstad och baka julgodis. Man säger väl inte baka förresten? Göra julgodis ska vi göra. Kola, knäck..mums!

Om en stund ska jag hem till min vän Ellie. Vi ska bara chilla med våra barn. Dvs våra husdjur.


Kommentarer
Postat av: sara

Jaa vi är ju där också, men det kanske du missade??!!!!:=)

2010-12-03 @ 16:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen