tjatig?

publicerat i Vardagsliv
Jag vill egentligen inte tjata om Johan igen, men det var SÅ KUL! Haha... Det låter ju nästan som att jag är besatt! Det är jag inte. Jag lovar.

Men att gå på hans pass är vad jag kallar träningsglädje!
Det borde finnas flera av Johan så man kunde ha lika kul på varje pass. Det finns andra ledare som är väldigt bra dom med, men Johan är och kommer nog alltid vara den som jag gillar bäst!

Jag är INTE besatt.

Såja, nu är det sluttjatat. Haha.. om du inte tränar på Friskis, BÖRJA IMORGON! Kom på mitt pass varannan torsdag. Och glöm för bövelen inte Johans pass på måndagar kl 20!

Kicka, när skulle du komma igång på Friskis? Var ju tal om det för ett tag sen. Dags att ta tag i det nu va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen