Sjuk?!

publicerat i Vardagsliv
Ånej, jag har typ blivit sjuk. Har ont i halsen och blivit lite förkyld, och känner mig allmänt hängig och trött. Typ som när man börjar bli sjuk. Så här har det vart i 2 dagar nu. Jag får verkligen inte bli sjuk den här veckan, för jag ska ju jobba. Hela veckan. Fram tills på lördag. Det vet ni, för det har jag skrivit ett antal gånger. Ska inte skriva det mer.

Ikväll, klockan åtta närmare bestämt så är det Johans pass som gäller. Ska bli SÅ kul! :) Nu ska jag äta makaroner och falukorv. Det var dagens lunch, och det blir morgondagens matlåda. Fantasi? Nae, inte direkt. Snabbt och enkelt.

Tack för alla kommentarer när jag sjunger. Blir glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen