Internet fungerar!

publicerat i Vardagsliv
Jaha hörrni, nu har vi tydligen internet i 30 dagar innan det försvinner igen. Vi hade ju beställt internet och när vi äntligen får hem det så funkar det assegt! En sida tog 10 minuter att öppna, så vi avbeställde skiten igen, och nu helt plötsligt så fungerar det ju skitsnabbt?! Nu vill jag ha kvar det ifall det ska fortsätta vara så här bra, men eftersom vi redan har avbeställt så kanske det blir svårt att ändra tillbaka. Fan då!

Har inte tagit några bilder på nya lägenheten än eftersom jag inte visste att internet skulle fungera, men imorgon kanske jag kan bjuda på en liten video som visar runt i lägenheten. Vad sägs om det? Fast det går bara om internet är lika snabbt som idag förstås.

Imorgon börjar jag jobba igen. 2 underbara, lediga veckor har gått. Varför har man alltid ångest när man har varit ledig och ska börja jobba/börja skolan igen? Jag vet ju hur det går till och typ vad som kommer hända under morgondagen, så varför denna ångest? Kanske för att jag är orolig att jag inte ska vakna av alarmet imorgon kvart över 5. Men det kommer jag göra, det vet jag. Vaknar ju så fort en myra springer över golvet.

Men då säger vi så här.. vi ses imorgon på en kaffe på Pressbyrån! HEJSVEJS!


ps. Tack snälla, älskade familj för hjälp med all flytt och allt konkande och bärande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen