feber

publicerat i Vardagsliv

Usch, jag mår verkligen inte bra idag! Kände igår att jag skulle må skit idag, och jag hade rätt. Som vanligt. Det är inte ofta jag har fel va?

Har mått skit hela dagen, och hade jag inte knarkat Panodil hela dagen så hade jag nog haft 40 graders feber nu. Det är väldigt ansträngande att stå i butik när man är hängig, förkyld, har ont i halsen och nästan har feber. Ännu värre är det att försöka tänka.

Var tvungen att gå tillbaks till jobbet nu ikväll, eftersom jag skulle göra en del av månadsarbetet nu när chefen är på semester. Det tog emot ska jag säga, men jag var ju faktiskt tvungen. Han hade bett MIG att göra det, och då SKA jag göra det. Det var andra gången jag gjorde månadsarbetet, och första gången fick jag hjälp, så ja, jag vet inte riktigt hur det gick ikväll. Har säkert gjort massa fel. Inte bra! Får lite ångest nu.. men gör man inga fel så.. vad är det man säger? Nåt med att man inte kan lära sig av misstagen.

Känner mig så pass dålig idag att Diana fick rycka in och jobba min dag imorgon. OM jag mår bättre imorgon, så ska jag ta mig till jobbet iallafall. Hoppas det. Vill inte förlora en dagslön. Pengar är makt så att säga. Utan pengar vore jag fattig. Haha. Vem är inte det kom jag på nu? Vet inte vad jag snackar om. Utan pengar är man fattig. NAHE?

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: paulina

hahaha jävla mupp!!! krya på dig snuttan

2010-09-01 @ 16:45:12
Postat av: mamma

du har ju köpt en jacka så du kan ju inte vara fattig...snygg var den

2010-09-02 @ 23:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen