då var man lättare

publicerat i Vardagsliv
Nu är jag lycklig!

För en vecka sedan var jag typ deprimerad över att jag bara hade gått ner 0,3 kg. Denna vecka är jag betydligt gladare. På en vecka har jag nämligen gått ner 1,4 kg. Konsulenten sa att man absolut inte ska bli ledsen över att "bara" ha gått ner så lite som jag tyckte, utan all viktnedgång är bra! Måste lära mig att se på det så, för vissa veckor kommer detta komma tillbaka, man går inte alltid ner över 1 kg. Särskilt i slutet där också, då lär det vara väldigt segt har jag hört.

Jag har nu även bestämt mig för att avslöja min vikt. Den har ju varit väldigt hemlig, för jag har skämts och mått dåligt, men nu när jag är på rätt spår så mår jag mycket bättre! En stor vändning i mitt liv helt enkelt.

Startvikt
79,8 kg

Målvikt
65 kg

Nuvarande vikt
74,3


Första veckan
-1,7 kg

andra veckan
-2,1

tredje veckan
-0,3

fjärde veckan
-1,4

Total viktnedgång
-5,5 kg

Jag har 9 kilo kvar till jag når min målvikt. Men vem vet, jag kanske inte nöjer mig där. Kanske vill väga 60.. eller så kanske jag nöjer mig vid 70-gränsen.
Det jag vet är att när jag vägde 56 kg så var jag för smal, så så lite får jag inte väga.

Kommentarer
Postat av: madde

supersuperduper!

2010-08-11 @ 19:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen