dagens shopping

publicerat i Vardagsliv
Jag, Oskar, Stella och Milton åkte ut till Herstaberg idag och lämnade Dennis. Jag kände för att handla något, så vi åkte till Ingelsta och gick där lite. Jag hittade en sjal från H&M för 79:-, halsband Lindex 99:-. Alltså det bara kliar i fingrarna! Var inne och skulle köpa bh och trosor och lite sånt på H&M, men jag liksom ångrade mig när jag hade provat färdigt. Kom på mig själv att bara handla för handlandets skull. Dock skulle jag köpt bhn nu känner jag. Den var jättefin. En zebra-mönstrad söt sak.
Nu förstår ni, håll i er -
jag och Oskar lagar mat! HAHA. Nej, det var inget skämt. Vi gör en paj. Köttfärspaj med lite gott i.
Just det, jag glömde ju nästan! På Rusta hittade jag jättefina kuddar till mina utemöbler. Sånt där jättegulligt, gammaldags mönster med blommor. Är helnöjd! Nu väntar jag bara på att pajen ska bli klar, och att våren ska komma så man kan sitta och dricka kaffe eller kanske ta en cider ute på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen